Wordt donateur!

Hoe kunt u doneren?
Alle donaties, groot of klein, zijn zeer welkom! Met een jaarlijkse bijdrage kunt u ons zelfs structureel steunen. Bij grotere donaties kunt u met het bestuur overleggen over de besteding van het geld.

Wilt u ons steunen met uw bedrijf of organisatie in het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen? Omdat u het belangrijk vindt een positieve bijdrage te leveren aan ouderen welzijn? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.

Wie helpt onze wens te realiseren?

Een BeleefTV!
Een BeleefTV is een apparaat op een tafel dat interactieve spellen biedt. Zo worden zowel de fijne motoriek als het mentale vlak bij ouderen gestimuleerd. Denk bijvoorbeeld aan een ‘jukebox’ met muziek, beelden uit de jeugd van bewoners of aan een spreekwoordenspel. De BeleefTV zorgt voor samenspel, gezelligheid en verbondenheid. Het prikkelt, verbindt en levert een positieve bijdrage aan het welzijn van ouderen.

Dankzij een eerste bijdrage, opgebracht na een actie van Rabobank Clubsupport, zijn wij een stapje dichterbij de aanschaf van een BeleefTV voor de cliënten en bewoners van ons dag- en zorgcentrum.